Гарантійне обслуговування і ремонт


Досить велика кількість супутникових телефонів і терміналів мобільного супутникового зв'язку знаходиться і використовується у світі. Проте, оскільки наша продукція часто експлуатується в досить екстремальних умовах, немає нічого дивного в періодичній необхідності ремонту. Причиною тому може стати відмова техніки унаслідок її неправильної експлуатації, порушення користувачем режимів роботи обладнання, різні механічні пошкодження, вихід з ладу обладнання з інших причин. Ще однією причиною звернення в сервісний центр може стати оновлення програмного забезпечення супутникового терміналу. Це необхідно для використання нових можливостей супутникової мережі зв'язку, що з'явилися вже після того, як Ви стали абонентом.


Основні поломки пов'язані з даними апаратами – пошкодження антени. Найчастіше це або перелом ствола антени, або обрив дроту. Останнє, зазвичай, є наслідком надмірного зусилля, прикладеного для витягування антени або її прокручування. Для апаратів Iridium 9575 Extreme можлива лише заміна антени, що обумовлено конструкцією телефона, яка допускає лише грубий демонтаж антени для будь-яких операцій з нею.


Залежно від складності поломки, буде здійснений ремонт або заміна гарантійного апарата. Виконуємо ремонт будь-якої складності і будь-яких супутникових апаратів. Всі роботи проводяться кваліфікованими фахівцями в найкоротші терміни, але деякі види поломок вимагають спеціалізованого обладнання, в таких випадках, за узгодженням з клієнтом, ми відправляємо обладнання в сервісні центри виробників


Виконувані сервісним центром ремонтні роботи:


  • Ремонт антени
  • Заміна антени
  • Заміна дисплея
  • Заміна клавіатури
  • Заміна корпуса
  • Заміна динаміка
  • Здійснення гарантійного і не гарантійного ремонту супутникових терміналів
  • Встановлення обладнання супутникового зв'язку на рухливі об'єкти (автомобіль або корабель).
  • Оновлення програмного забезпечення


Усунення несправностей зазвичай займає від 3-х до 5-ти робочих днів залежно від складності необхідних робіт, плюс час на доставку. Постгарантійний  ремонт можливий лише без заміни трубки.

Про вартість ремонту Ви дізнаєтеся відразу після діагностики. Для отримання більш детальної інформації про процедуру і терміни гарантійного ремонту, а також для передачі обладнання у ремонт або повернення з ремонту, зв'яжіться з нами за телефоном: +38(067) 217-11-10

Послуги ремонту виконуються офіційним представником супутникового зв'язку в Україні - компанією САТТРАНС-УКРАЇНА або заводом виробником.